Sok pénzt bukhat az az autós, aki most nem figyel
80 ezer autótulajdonosnak kell március 1-ig rendezni a kötelező biztosítás esedékes összegét, különben súlyos következményekkel kell számolniuk.
80 ezer autótulajdonosnak kell március 1-ig rendezni a kötelező biztosítás esedékes összegét, különben súlyos következményekkel kell számolniuk.
Tizenöt éve még milliók elfoglaltsága volt ilyenkor az ajánlatok böngészése.
A mikromobilitási eszközökre még nincsenek KRESZ-szabályok, a velük kapcsolatos kockázatok java ismeretlen, ami meg ismert, nem mutat jól. A biztosítók ajánlatai jelenleg a néhány ezer forintostól a több százezresig szóródnak, ami a szabályok egyértelművé válásával jelentősen változhat, de csak kevés eséllyel hamarabb, mint jövő ilyenkor.
Jelentősen emelkednek a fedezetlenségi díjak.
Még mindig rengeteg autósnak esik év végére a kgfb-évfordulója, érdemes körülnézni, hol a legjobbak az ajánlatok.
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás díjtarifájával volt gond.
Az autók kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási díjai egy év alatt mintegy 5 százalékkal emelkedtek, a biztosítói kárkifizetések pedig 12 százalékkal nőttek a szerviz- és alkatrészköltségek drágulása, a devizaárfolyam-változás és az infláció hatásaként.
Átlagosan 15,2 százalékkal kell többet fizetniük azoknak, akikről kiderül, hogy érvényes kgfb-szerződés nélkül vesznek részt a közúti forgalomban.
Már az első félévben is 10 százalékkal több baleset történt, mint egy éve, ami gyorsan meglátszik majd az biztosítások árain.
A biztosítók szövetsége szerint egyre több olyan megkeresést kapnak, hogy lejárt okmányok esetén nem akarnak fizetni biztosítók.
Drága mulatság lehet a kötelező biztosítás annak az autósnak, aki elfelejti befizetni az éves díjat, vagy a fordulónapra felmondott szerződés helyett nem köt időben újat. Extra pénzt kell fizetnie a biztosítónak, kivonhatják a forgalomból a kocsiját, és ha balesetet okoz, állhatja a vétlen autós minden kárát.
Az MNB szerint a Signalnál komoly hiányosságok voltak.
Még egy hétig lehet felmondani az évfordulós kötelezőt.
Nagyot csökkent a bejelentett közlekedési káresetek száma a járvány kezdete óta, ezért a biztosítás áremelkedése is lassulhat, vagy akár olcsóbbá is válhat a kgfb.
Mintegy 100 ezer kötelező biztosítást cserélnek le az év végi kampányban szakértők szerint.
Egyforma elbírálás jár majd minden közlekedőnek attól függetlenül, hogy Európán belül hol szenvedett balesetet.
Igencsak aktuális baleseti helyzetet szimuláltak egy német teszten.
A változás azért érdekes, mert a fővárosi autókhoz – a koronavírus-járvány forgalom- és kárcsillapító hatásai ellenére – mindeddig nem "ért el" a díjcsökkentés.
Történelmi mélypontra süllyedt a kárgyakoriság tavaly, de a gyenge forint miatt, mégis drágult a karambolok miatti javíttatások költsége, ami átlagosan 683 ezer forint volt.
Gyorsan tisztázták a terjedő pletykát.